Retour & klachten

Wij doen ons uiterste best om onze unieke supplementen zo snel mogelijk en in goede kwaliteit bij jou te bezorgen. Mocht dit een keer niet lukken, neem dan gerust contact met ons op. Wij gaan voor tevreden klanten!

Hoe retourneer ik een bestelling ?

Bij verkoop op afstand geldt een wettelijke bedenktijd van 7 dagen. Binnen deze termijn mag je de ontvangen bestelling terugsturen. Bij ons kun je elke ontvangen bestelling tot maar liefst 14 dagen na ontvangst gratis terugsturen. Zodra jouw pakket bij ons binnen is, ontvang je binnen tien werkdagen jouw geld terug, alsook de kosten voor het terugsturen van jouw bestelling. Uiteraard mogen de verpakkingen dan niet geopend zijn en moet het in goede staat verkeren. Indien je een bestelling wilt retourneren neem dan eerst even contact met ons op.

Wat doe ik als er iets niet in orde is ?

Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor jou op. Als jouw pakket bijvoorbeeld niet is aangekomen of het is onderweg beschadigd geraakt, neem dan gerust contact met ons op via info@carebynature.nl of telefonisch 035-781 00 10.

Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?

Care by Nature streeft naar de hoogste kwaliteit en de beste service. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben dan horen wij dat graag. Wij komen dan graag met jou tot een oplossing!