KLACHTEN

Wat doe ik als er iets niet in orde is ?

Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor jou op. Als jouw pakket bijvoorbeeld niet is aangekomen of het is onderweg beschadigd geraakt, neem dan gerust contact met ons op via info@carebynature.nl of telefonisch 035-781 00 10.

Hoe kan ik mijn klacht kenbaar maken?

Care by Nature streeft naar de hoogste kwaliteit en de beste service. Mocht je onverhoopt toch een klacht hebben dan raden wij jou aan om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken. Wij komen dan graag met jou tot een oplossing! Wanneer dit voor jou toch niet tot een oplossing mocht leiden, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie